نماينده ولي‌فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز گفت:

بي‌عفتي، بي‌عزتي، آلودگي و كثافت‌كاري در تربيت‌بدني گذشته موج

مي‌زد. اينكه بچه، به استخر و سالن‌هاي سرگرمي پاك مي‌رفت و بيمار

اخلاقي برمي‌گشت و جوان پاي صدا و سيما، مؤمن مي‌نشست و كافر و

فاسق بلند مي‌شد، همان‌گونه كه اينترنتي كه هم‌اكنون از دست ما خارج

است، انسان طاهر پاي آن مي‌نشيند و نجس بلند مي‌شود.

رئيش شوراي فرهنگ عمومي استان فارس با اشاره به تأثير اقدامات

"حسين رضازاده"، قهرمان وزنه‌برداري المپيك و جهان، در ترويج فرهنگ

اهل‌بيت(ع) به هنگام بلند كردن وزنه، گفت: آيا امكان ندارد همان رزمندگان به

جبهه‌هاي فوتبال با انگيزه الهي وارد شوند، تا نماز و اعتقادات ديني را به

ورزش پيوند دهيم و به يك بسيجي پاك و متدين، شاخه‌اي از فوتبال پيوند

بزنيم و يا به كسي كه پايه او فوتبال است اعتقادات ديني را پيوند بزنيم؟

وي گفت: تربيت‌بدني اسلامي اين است كه انسان 80 سال سالم زندگي

كند. مثل امام خميني(ره) كه در بيش از 80 سال زندگي، سالم زيستند و

خيلي درست راه رفتند.